מעונות סטודנטים
נדל"ן

למה הכי כדאי לגור במעונות סטודנטים?

עבודות השיפוץ והפיתוח של מעונות סטודנטים קיימים, החזירו את מעמדם בתור פתרון המגורים האטרקטיבי ביותר לציבור הלומדים. מהם היתרונות המובילים שהם יכולים להציע גם עבורכם?

סטודנטים יושבים על דשא
מגורים במעונות משפרים את חיי החברה של הסטודנטים.

שאלת המגורים היא אחד מהנושאים העיקריים שמעסיקים סטודנטים לעתיד, ובחלק מהמקרים היא אף עשויה להכריע בנוגע לשאלה באיזה מוסד ללמוד. עם כניסתן לתמונה של חברות בנייה מובילות שסייעו בשיפוץ ותחזוקת כמה מהמעונות בישראל, הם שבו לשמש בתור הבחירה המובילה של חלק לא קטן מהמועמדים. למה כדאי גם לכם לחשוב בכיוון? הסיבות מגוונות יותר ממה שהנחתם:

  1. עלות משתלמת במיוחד

כמו שידוע לכולנו, תקופת הלימודים לתואר מלווה באינספור הוצאות. שכר דירה הוא בין ההוצאות המשמעותיות עבור סטודנטים, שלרוב לא מצליחים לעבוד במשרה מלאה, ולכן אפשרות לחסוך ולשלם פחות היא ללא ספק אטרקטיבית במיוחד. 

  1. הלוקיישן

פקקים, תחבורה ציבורית ויציאה מוקדמת מהבית הם לא שילוב מהנה. סטודנטים שגרים קרוב לשערי האוניברסיטה, יכולים לחסוך זמן ולהגיע לשיעורים בקלות, להקטין איחורים ולהגדיל את הסיכוי להגיע גם לתרגולים שמתחילים בשעה מוקדמת במיוחד.

  1. הקהילה

מעבר למוסד לימוד חדש יכולה להיות כרוכה בהסתגלות לא פשוטה. מעונות סטודנטים יעזרו לכם להכיר במהירות מגוון חברים חדשים, ועל ידי כך להתגבש בקלות ולהתחיל את החוויה הסטודנטיאלית ברגל ימין.

  1. למידה משותפת

במקום להיתקע לבד מול תרגיל או להתקשות להתקדם בעבודה, תוכלו לקבל עזרה מחברים לכיתה שנמצאים ממש על ידכם. ובמקרים בהם העבודה צריכה להיעשות במשותף, הרבה יותר פשוט לעבוד יחד כשגרים קרוב. פשוט קובעים בספריה, באחד מחדרי המעונות או בשטח המשותף.

  1. תנאי המגורים

כמו שכבר הזכרנו, גם תנאי המגורים במעונות יכולים להיות טובים משחשבתם. מעונות הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן למשל, עברו שדרוג משמעותי הודות לפרויקט שהובילה אלקטרה בניה, במסגרתו שופצו המעונות עצמם אך גם פותח המבנה כולו. כחלק מהעבודות הוקם מתחם מרכזי שכולל לא רק זוג בנייני מעונות אלא גם מרכז שלם שכולל כל מה שסטודנטים צריכים. החל מכיתות לימוד ועד לשטח מסחרי שכיף לשהות בו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *