מטבח מעוצב
מטבחים

כך תעצבו את המטבח הבא שלכם: 3 כללי זהב שאסור לוותר עליהם

עיצוב מטבח חייב לשלב בין אסתטיקה והעדפה אישית לבין פונקציונליות מרבית. איך עושים את זה נכון כבר מהרגע הראשון, ואילו החלטות חשוב לקבל לאורך הדרך? אספנו טיפים פשוטים וחכמים שתרצו לשמור

 מטבח לבן עם אי
אי למטבח יכול לשמש כאופציה למקום נוסף לבישול, לאכול או סתם לשבת סביבו.

מעמדו של המטבח עבר מהפכה אמיתית בשנים האחרונות, בשל מעבר ממקום נסתר וצדי שמשמש אך ורק להכנת מזון – למקום מרכזי שכיף לא רק לבשל אלא גם לארח בו. בבתים רבים ניתן למצוא אי למטבח שמשמש כשולחן לנשנוש, המון צבעוניות וחדשנות, וכמובן גם התכתבות עם העיצוב הכולל של הבית. אבל איך עושים את זה נכון בלי להסתבך? שלושת הטיפים הבאים הם כל מה שצריך כדי לקבל החלטות מדויקות לאורך כל הדרך.

  1. אל תמהרו להחליט על קו עיצובי אחד – בעלי בתים רבים נלחצים מהצורך להחליט על עיצוב בלעדי שאליו יתאימו כל האלמנטים במטבח. מדובר בקו מחשבה שהיה אופייני לעיצוב של פעם, והוחלף בהבנה שמטבח מעוצב יכול לשלב בין מגוון חומרי גלם. מטבחי ה-S מבית סמל מטבחים למשל, מעוצבים בדיוק בסגנון הזה, עם שילוב בין חומרים כמו ברזל ועץ או קרמיקה ונירוסטה, כמו גם משחקי גוון שמאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות באותו חלל.
  1. אל תתנגדו להעדפות האישיות – הסעיף הקודם הצליח לבלבל אתכם? ברשת סמל מטבחים מבינים שבבתים מסוימים כל מה שנחוץ הוא חלל עבודה שקט. לכן אם החלום האמיתי שלכם הוא מטבח לבן, אל תחששו ליישם אותו. הפרשנויות העדכניות למטבח הלבן הקלאסי, הופכות אותו לאזור מרהיב ומושך את העין לא פחות מהמטבחים הצבעוניים והטרנדיים של היום. כולל אי למטבח בגוון לבן, למי שמעוניין.
  1. זכרו את מטרת העל – כמו שציינו בתחילת הטקסט, מטבח צריך להיות לא רק מעוצב אלא גם פונקציונלי. אתם מתקשים להתמודד עם ארונות ללא ידיות? הוסיפו אותן. רוצים לוודא שהוא לא ייאבד מהנראות שלו גם באזורי הבישול המאתגרים? אל תוותרו על חיפויי קירות. עיצובים חכמים לוקחים בחשבון גם את הנראות וגם את תלאות השימוש היומיומי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *