שולחן עבודה
עיצוב הבית

בואו להכיר את השולחנות שיקלו לכם על החיים

מבלים זמן רב בישיבה מול שולחן? אסור לכם להתפשר על השולחן שלכם. באתר של ד"ר גב מצאנו כמה כיוונים לשולחנות כתיבה שיהפכו את העבודה או הלימודים שלכם להרבה יותר נוחים

שולחן
חברת ד"ר גב מספקת מגוון שולחנות כתיבה ומחשב.

בעידן שבו רובנו מבלים חלק לא מבוטל מהיום בישיבה, הגוף שלנו עלול להרגיש את זה די מהר ולהגיב בכאבי גב וצוואר לא נעימים. כדי להקדים תרופה למכה חשוב להשקיע לא רק בכיסא אלא גם בשולחן, ובדיוק בגלל זה יצאנו למסע חיפושים אחר השולחן המושלם. באתר של ד"ר גב איתרנו מספר כיוונים, שייתכן שגם אתם תרצו לאמץ:

שולחן כתיבה מתקפל – מוצאים את עצמכם עובדים מהספה רק כי לא מצאתם שולחן מתאים? שולחן כתיבה מתקפל יאפשר לכם לעבוד בנוחות מכל מקום, כולל בחללים קטנים, דירות קומפקטיות ואזורי עבודה משותפים. באתר של ד"ר גב מצאנו מספר שולחנות לפטופ ארגונומיים מתכווננים, שניתן לפתוח ולסגור בהתאם לצורך. כך שאם אתם זקוקים לשולחן שישתנה ביחד עם הצרכים שלכם, הגעתם לשולחן הנכון.

שולחן בעל גלגלים – בבוקר עבדתם על יד החלון אבל בשעות הצוהריים השמש הבריחה אתכם לאזור אחר בבית? עובדים מכמה מקומות בימים שונים? שולחן כתיבה על גלגלים יכול ללכת יחד אתכם. נייד, נוח ומשתלם במיוחד.

שולחן כתיבה פינתי – פינת העבודה שלכם זקוקה לשולחן פינתי? אין שום בעיה. עם שולחן כתיבה פינתי תוכלו לנצל את החלל במלואו, בלי להתפשר לרגע.

שולחן כתיבה נפתח בעל אזורי אחסון – רוצים ליהנות משולחן בעל מראה מסודר ועם מינימום בלגן? הכירו את השולחן הנפתח של ד"ר גב. שולחן עבודה בעל משטח רחב הכולל תאים נפתחים, באמצעותם תוכלו לשמור על סדר בקלות וביעילות. פשוט מניחים בתוך התאים את כל כלי העבודה, המחברות והציוד הנלווה, ויכולים ליהנות מאקסטרה מקום לצורכי עבודה. בלי להעביר את הציוד מצד לצד ובלי לבזבז זמן.

רוצים רעיונות נוספים? נוסף לשולחן מתגלגל, שולחנות כתיבה או גיימינג, תמצאו באתר של ד"ר גב מגוון שולחנות משתלמים. לעבודה יעילה, נוחה ומתקדמת במקסימום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *